کولرگازی اسپلیت و مزایای آن

کولرگازی اسپلیت و مزایای آن

همانطور که میدانیم کولرگازی یکی از مطرح ترین محصولات سرمایش و گرمایش تهویه هوا میباشد،کولرگازی اسپلیت نسل برتر کولرهای گازی میباشند که دارای مزایای برتری نسبت به کولرهای گازی معمولی دارند که در ادامه مطلب به بررسی آنها خواهیم پرداخت،با مرزلند همراه باشید.

کولرگازی اسپلیت و مزایای آن

مزایای کولرگازی اسپلیت

کولرگازی اسپلیت نسل برتر کولرهای گازی میباشند،اسپلیت هوا را متناسب با نیازی که دارید یکنواخت میکند و رطوبت هوا را استاندارد میکند،جالبی اسپلیت ها این است که باکتری های محیط را از بین میبرند و توسط فیلتری که دارند هوا را به صورت کامل تصفیه میکنند.اسپلیت ها دارای ماده ای بی رنگ و بی بو میباشند که در هوا پخش می‌شود و باعث میشود باکتری ها کشته شوند.ویژگی های اصلی کولرگازی اسپلیت یکنواخت و مطبوع کردن سرمایش و گرمایش،فیلترهای چندگانه تصفیه هوا،ترموستات دمایی و تنظیم دما،سرمایش و گرمایش سریع نسبت به کولرهای دیگر و… میباشد.

اسپلیت ها دارای 4 نوع میباشند که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

اسپلیت دیواری : این نوع اسپلیت دارای پنل داخلی است و روی دیوار نصب میشود و دارای کمپرسور اینورتر کم مصرف میباشد.

اسپلیت ایستاده : این نوع اسپلیت دارای دستگاه بیرونی و داخلی میباشد و طراحی داخلی دستگاه طوری است که مناسب برای فضاهای بزرگ مانند سالن ها میباشد.

اسپلیت کاستی : این نوع اسپلیت داخل سقف های کاذب قرار میگیرد و دارای مکش است که مناسب برای مراکز تجاری و اداری میباشد.

اسپلیت مولتی پنل : این نوع اسپلیت یک دستگاهیی است که دارای کندانسور هوایی و کمپرسور و دستگاههای داخلی میباشد.

برای خرید کولرگازی ارزان میتوانید شهر مرزی بانه را انتخاب کنید،مرزلند نمایندگی معتبر فروش کولرگازی و اسپلیت در بانه میباشد.