دلایل روشن نشدن لباسشویی

دلایل روشن نشدن لباسشویی

در این مقاله از سایت لوازم خانگی مرزلند قصد داریم در رابطه با مشکل روشن نشدن دستگاه بحث کنیم. اگر شما نیز به این مشکل برخوردید ، این مقاله جای مناسبی میباشد تا بتوان این مشکل را شناسایی و آن را رفع نمود.

ایراد در برق لباسشویی

در ابتدای برخورد با این مشکل اولین مسئله ای که باید بررسی کنید این است که دستگاه شما برق دریافت میکند یا خیر؟ با یک مولتی متر ولتاژ خروجی را بررسی کنید ، اگر در دستگاه جریان برق وجود نداشت ، پنل برقی خانگی را بررسی کنید تا قطعی جریان برق وجود نداشته باشد.

ایراد در موتور لباسشویی

تمامی دستگاه های شستشوی لباس دارای یک موتور برای چرخش دیگ میباشند که در دستگاه های با ظرفیت بیشتر از موتور معکوس نیز استفاده میکنند به این صورت که فرایند شستشو را در دو جهت انجام میدهند. اگر موتور دستگاه کار نکرد و صدایی عجیب همراه با وز وز ایجاد شد ، ممکن اس موتور دستگاه شما دچار اشکال شده باشد . که در این صورت باید با تعمیر کار تماس حاصل فرمایید.

همچنین اگر موتور بیش از حد گرم شود، دستگاه شما خاموش می شود تا اجازه دهد موتور قبل از شروع دوباره خنک شود. اگر این مسئله یکی دو بار اتفاق بیفتد، مشکل خاصی نیست، اما اگر این کار بیش از حد تکرار شود ، خبر از مشکل بزرگ را به شما میدهد که باید فورا توسط شما پیگیری شود.

ایراد در ولوم تایمر

در دستگاه هایی که سویچ استارت به عنوان بخشی از تایمر میباشد ولوم را میبایست بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار میکند. استفاده معمولی و مداوم ممکن است که باعث شده ولوم روی شفت هرز شده و قادر به تعویض مکانیسم سوییچ نباشیم.

دلایل روشن نشدن لباسشویی